5 Ekim 2009 Pazartesi

Sınıf Kitaplığı İçin Duyuru

Çocuklar size söylediğim gibi sınıf kitaplığımıza yeni kitaplar almak için liste yaptım. Ve seçtiğim kitaplar Eğlenceli Bilgi sersinden. Herkese bu seriden bir kitap aldıracam bilginiz olsun. 

1.dönem için seçtiğim kitap listesini ilk olarak burdan duyuruyorum. İnternetten siz de inceleyin. Alacağımız kitapların fiyatına da bakın. Alacağımız yerden kontrol etmeniz için site adını veriyorum burdan 

Siteye bakmak için TIKLAYIN.

1-Bilim Avcıları

2-Çılgın Kaşifler

3-Gıcık Sayılar

4-Bitki Sevenler Kulübü

5-Uçsuz bucaksız çöller

6-Kutuplarda İnecek Var

7-Göllerin Suyu Çıktı

8-Derin Okyanuslar

9-Gözüpek Kaşifler

10-Issız Korsan Adaları

11-Yaşlı Dünyamız ve Depremler

12-Çıldırtan Şifreler

13-Öldürücü Matematk

14-Şaşırtan Galaksi

15-Newton ve Elması

16-Taktik Matematik

17-Yazı Tura ve Olasılık Hesapları

18-Şaşmaz Ölçüler

19-Daha Öldürücü Matematik

20-Şaşkın Dinozorlar

21-Da Vincive Onun Süper Beyni

22-Mucitler ve Parlak Fikirleri

23-Mimar Sinan

24-Matrak Böcekler

25-Aklımı Seveyim

26-Kimya Kim Ya ?

27-Dere Tepe Düz Gittim

28-Çılgın Bilim Adamının Deneyler Kitabı

29-Acı çeken Bilim Adamları

30-Nerden Çıktı Bu Matematik

31-Piramitteki Esrarengiz Hazine

32-Bilgiç 20.yüzyıl

33-Yazar Ne Yazar?

34-Fantastik Gelecek

35-Bilgi Yarışması

36-Akıl Almaz Yapılar

37-Hain Futbol

Bu yazdıklarım 1. Dönem için hazırladığım kitap listesidir. 2. dönem yenilenecek. Bol kitap ve bilgi  dolu günler diliyorum öğrencilerime ...

0 yorum: